Społeczność badawcza- połączenie platformy badawczej i portalu społecznościowego- to nowa jakość w badaniach. Daje dostęp do konsumentów w czasie rzeczywistym, a wyniki często są dostępne od ręki. Oferuje pełną elastyczność procesu badawczego: od pojedynczych pytań do rozbudowanych projektów, możliwość dopytania, powrotu do tych samych respondentów z nową wersją pomysłu, łączenie badań jakościowych i ilościowych. Znacznie skraca czas realizacji badań. W efekcie badania stale towarzyszą procesom marketingowym i na bieżąco ukierunkowują decyzje biznesowe.
Społeczność Zymetrii istnieje od początku istnienia firmy. To ludzie ciekawi świata, refleksyjni, mający swoje zdanie i lubiący się nim dzielić. Dla nich portal Zymetrii to przyjazne miejsce w internecie, gdzie mogą wymienić się opiniami i poczytać coś ciekawego. Szybko reagują na zaproszenia do udziału w badaniach, co pozwala nam na dostarczenie odpowiedzi na pytania klienta nawet w ciągu kilku godzin.
Naszym Klientom oferujemy możliwość zbudowania własnej społeczności badawczej specjalnie dostosowanej do ich potrzeb. Społeczność zaangażowanych panelistów tworzona jest wówczas wokół wybranego tematu. Prowadzimy dla Klientów różne społeczności B2C i B2B, w Polsce i zagranicą np. na temat usług finansowych, zdrowia czy też filmów i seriali.
Nasze społeczności budujemy w oparciu o własny system ZYMMUNITY, który jest stale rozwijany przez nas i nasz zespół programistów.